Tur til Sandvika og Eclipse

image

Idag tidlig dro jeg til politiet for å få nytt pass. Jeg lå i senga, og pappa ringte og sa vi måtte dra med en gang.. tror du passbildet ble fint..? xD bustete hår, sjegg og halvveis i søvne.. great! Alle bilder på pass og bankkort og sånt ser vel alltid veldig vellykket ut uansett =P *ironi*


Uansett. Christine tok meg med til Sandvika Storsenter for å se på klær og sånt. Jeg hadde litt penger igjen på gavekortet, så brukte det på nytt et armbånd.


Det jeg ikke visste var at denne shoppingturen skulle få skumle konsekvenser.. Søsteren og moren til Christine inviterte oss på kino.. for å se den nye Twiligt-filmen Eclipse! =O koselig å dra på kino uansett da, men er ikke akkurat blodfan (blod, he-he..) av Twiligt. Må nesten ta med solbriller for ikke å bli blendet av Edward når han glittrer i sola! BD


Imorgen skal jeg være statist i den nye filmen Tomme Tønner 2! Skal ta med Morten, så det blir sikkert artii. Er egentlig ikke lov til å ta bilder der, men skal prøve å få tatt noen bilder som ikke røper noe av handlingen, og som jeg kan legge ut her! =D Eneste nedtur er at vi må møte på settet klokka 8… I Oslo.. *lat* Sååå hvorfor er jeg oppe nå..??

Natta!

image

Armbånd fra H&M 69,-

1 kommentar

Filed under Blogg, Film, Personlig, Shopping

One response to “Tur til Sandvika og Eclipse

  1. Omg, omg xD blod-fan xD jeg måtte le litt, jeg altså :’3 Også er det shoppingtur i ett ord, lille venn❤

Legg igjen en kommentar

