#Music Monday – 28.06.10

Ok, da var det et veldig sent innlegg denne mandagen. Har desverre ikke hatt så mye tid på internett de siste dagene, så har blitt lite blogging. Men idag er det mandag, som lovt; MusicMonday! Jeg skal nå hver mandag framover legge ut en sang som jeg hører mye på akkurat den uka. Det vil for det meste være «min» musikk, så det faller kanskje ikke i smak hos alle.. Jaja, sånn er det! Men hvis noen har en sang de vil dele med meg, er det bare å skrive opp tittelen og artsten i kommentarfeltet, så kanskje jeg sette denne sangen opp som min favorittsang neste uke ;P For de som ikke vet det hører jeg for det meste på elektronisk musikk. Jeg vil ikke kalle det for «techno» fordi det blir helt feil. Det blir som å kalle Metall og slikt for Rock.. Men skal ikke diskutere det nå.. =D Jeg hører for det meste på Trance og House, men har også mange favoritter innenfor Metall og Rock.


Siden dette er første #MusicMonday, og det snart er sommer, vil jeg dele de sangene jeg kommer til å høre mye på i sommer. Så for de som liker elektronisk musikk, kommer dette helt sikkert til å falle i smak!

Enjoii! =D

David Guetta(Feat. Chris Willis, Fergie & LMFAO)-Gettin’ Over You

Fedde le Grand feat. Mr. V – Back & Forth (Minh Diesel’s Past & Future Funk Reconstruction)

Ørjan Nilsen – Lovers Lane

Andy Moor – She Moves

Tiesto – Flight 643 (Laidback Luke 2010 Rework)

Muse – Resistance (tiesto remix)

Arty – Hope (tech mix)

5 kommentarer

Filed under #MusicMonday, Musikk

5 responses to “#Music Monday – 28.06.10

  1. Ikkeno innlegg om Desucon altså..?

  2. kristin

    Digger bloggen din allerede as! wohoo
    og deg da :b haha

  3. Tilbaketråkk: #MusicMonday 09.08.10 « Jarl Erik's Blog

Legg igjen en kommentar

