Let’s Start!

Ja, da var bloggingen sånn 15% igang da! Jeg er ikke sånn kjempe fan av blogging, men jeg må vel prøve å følge strømmen litt og bli litt mer.. hva skal jeg si..? «Moderne» av meg.. =P Så ja, her er bloggen min da! Jeg valgte å helle bruke WordPress enn blogg.no fordi det skal visstnok være bedre. Jeg vet ikke, og jeg skjønner desverre ikke så mye av dette blogg programmet. Som dere ser har jeg ikke en egen layout engang. Men jeg har planer om å designe min egen etterhvert, men må bare skjønne hvordan jeg gjør det. Headeren er bare midlertidig, så skal finne fram en ny. Er ikke så filnk med CSS og sånt, så hvis noen vil hjelpe meg hadde det vært kjempe snillt! Det vil også etterhvert bli mer innhold og struktur over det hele.


Jeg mener at hvis man skal blogge, bør man ha noe å blogge om, som kanskje kan falle i smak hos noen. På denne måten får man fler folk som vil lese bloggen din, og hvis man er heldig kan man få faste lesere. Jeg sier ikke at det kun er disse bloggene som er bra, fordi det finnes mange «personlige» blogger som er veldig bra! Men som sagt, interessen er ofte større ved blogger som har et tema. Så ja.. Hva er «temaet» mitt? I hovedsak blir det blogging om klær funnet på Arkaden Shopping i Oslo. Som kanskje noen vet er jeg modell i Arkadens nye reklame-kanpanje som starter etter sommeren. Jeg vil etterhvert poste innlegg som handler om klær jeg syns ser kult ut, og hva jeg liker å bruke. Jeg kommer også selvfølgelig til å poste innlegg som er mer personlig, og som handler om andre ting enn klær. Følg med, så kommer det kanskje noe som faller i smak hos deg! ;P


Legg igjen en kommentar

Filed under Annonsering, Personlig

Legg igjen en kommentar

